Miejsce świadczenia pracy: Warszawa

Tryb pracy: stacjonarnie w biurze

Wynagrodzenie: 5500-8500 zł brutto miesięcznie w zależności od poziomu doświadczenia i umiejętności.

Zakres zadań:

  1. samodzielne przygotowywanie umów, od projektu do podpisania umowy
  2. udział w prowadzeniu negocjacji umów z podwykonawcami i inwestorami Spółki
  3. opracowywanie innych dokumentów prawnych na potrzeby Spółki (pełnomocnictwa, analizy, opinie, raporty w ramach obowiązków wobec nadzoru właścicielskiego Spółki)
  4. obsługa posiedzeń Organów Spółki, w tym protokołowanie i tworzenie innych dokumentów korporacyjnych
  5. prowadzenie rejestru umów i pełnomocnictw
  6. obsługa procesu legislacyjnego Spółki, łącznie z współtworzeniem i redagowaniem wewnętrznych aktów prawnych
  7. weryfikacja dokumentów Spółki pod kątem zgodności z aktualnym stanem prawnym
  8. dbałość o archiwizację i właściwy obieg umów w ramach przyjętej w spółce procedury ich zawierania
  9. wyszukiwanie informacji prawnej
  10. wspieranie pracowników innych działów w ich działaniach oraz ułatwianie rozwiązywania zgłaszanych problemów

Wymagania:

- ukończenie jednolitych studiów magisterskich na kierunku prawo;

- umiejętność sporządzania umów cywilnoprawnych, w szczególności umów związanych z procesem budowlanym (umowy o dzieło, o prace projektowe, o roboty budowlane),

bardzo dobra znajomość prawa materialnego, w szczególności cywilnego (w tym zobowiązań), administracyjnego i budowlanego, gospodarczego, własności intelektualnej,

- min. 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku;

- umiejętność stosowania prawa w praktyce;

- znajomość pakietu MS Office;

- samodzielność i inicjatywa w działaniu;

- staranność i dokładność w wykonywaniu zadań;

- wysoka kultura osobista oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;

Mile widziane:

- dobra znajomość prawa zamówień publicznych,

- status aplikanta (I – II rok) lub ukończona aplikacja do zawodu radcy prawnego,

- 2 – 3 lata doświadczenia w obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych,

Co oferujemy:

- pracę stacjonarną w biurze w Warszawie

- stabilne warunki współpracy w oparciu o umowę o pracę

- wynagrodzenie uzależnione od poziomu doświadczenia i umiejętności  (5.500,00 -8.500,00 zł brutto miesięcznie)

- możliwość rozwoju zawodowego i poszerzenia doświadczenia zawodowego o tematykę prawną związaną z budownictwem;

- możliwość uzyskania poświadczeń dostępu do informacji niejawnych;

- spotkania integracyjne, aby wspólna praca była efektywniejsza i przyjemniejsza;

- elastyczny czas pracy (możesz zacząć pracę między godziną 7 a 9);

- program poleceń pracowniczych;

- wsparcie zespołu i pracę w przyjaznej atmosferze;

- po okresie próbnym:

  • objęcie systemem premiowym;
  • ubezpieczenie na życie w UNUM dla Ciebie oraz możliwość ubezpieczenia członków rodziny na preferencyjnych warunkach;
  • dofinansowanie opieki medycznej w PZU Zdrowie oraz możliwość dołączenia członków rodziny;
  • dofinansowanie karty sportowej MultiSport oraz możliwość dołączenia Twoich bliskich;
  • dofinansowanie szkoleń i kursów.

Aplikacje proszę kierować na adres: rekrutacja@amwinvest.pl w temacie wpisując nazwę stanowiska.

Koniecznie prosimy o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest AMW INVEST Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-001), Al. Jerozolimskie 97 (KRS 000003772)., telefon: +48 22 355 29 90, adres email: rekrutacja@amwinvest.pl Więcej informacji pod adresem: http://www.amwinvest.pl/rodo/klauzula-informacyjna/