Miejsce świadczenia pracy: Warszawa (stacjonarnie)
Tryb pracy: stacjonarnie w biurze
Wynagrodzenie: 5500-8500 zł brutto miesięcznie w zależności od poziomu doświadczenia i umiejętności.
Zakres zadań:
- przygotowywanie umów od projektu do podpisania umowy
- opracowywanie umów i innych dokumentów prawnych na potrzeby Spółki
- obsługa posiedzeń Organów Spółki, w tym protokołowanie i tworzenie dokumentów
- prowadzenie rejestru umów i pełnomocnictw
- obsługa procesu legislacyjnego Spółki, łącznie z redagowaniem wewnętrznych aktów prawnych
- weryfikacja dokumentów Spółki pod kątem zgodności z aktualnym stanem prawnym
- dbałość o archiwizację i właściwy obieg dokumentów w Spółce
- wyszukiwanie informacji prawnej, sporządzanie opinii i analiz
- wspieranie pracowników w ich działaniach oraz ułatwianie rozwiązywania zgłaszanych problemów
Wymagania:
- ukończenie studiów wyższych kierunkowych II stopnia
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku - umiejętność stosowania prawa w praktyce;
- dobra znajomość pakietu MS Office;
- samodzielność i inicjatywa w działaniu;
- staranność i dokładność w wykonywaniu zadań;
- wysoka kultura osobista oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
Mile widziane:
- bardzo dobra znajomość jednej z następujących dziedzin prawa: cywilnego, administracyjnego, budowlanego, handlowego, zobowiązań, zamówień publicznych, własności intelektualnej.
Co oferujemy:
- pracę stacjonarną w biurze w Warszawie
- stabilne warunki współpracy w oparciu o umowę o pracę
- wynagrodzenie uzależnione od poziomu doświadczenia i umiejętności (5.500,00 -8.500,00 zł brutto miesięcznie)
- możliwość rozwoju zawodowego i poszerzenia doświadczenia zawodowego o tematykę prawną związaną z budownictwem;
- możliwość uzyskania poświadczeń dostępu do informacji niejawnych;
- spotkania integracyjne, aby wspólna praca była efektywniejsza i przyjemniejsza;
- elastyczny czas pracy (możesz zacząć pracę między godziną 7 a 9);
- program poleceń pracowniczych;
- wsparcie zespołu i pracę w przyjaznej atmosferze;
- po okresie próbnym:
- objęcie systemem premiowym;
- ubezpieczenie na życie w UNUM dla Ciebie oraz możliwość ubezpieczenia członków rodziny na preferencyjnych warunkach;
- dofinansowanie opieki medycznej w PZU Zdrowie oraz możliwość dołączenia członków rodziny;
- dofinansowanie karty sportowej MultiSport oraz możliwość dołączenia Twoich bliskich;
- dofinansowanie szkoleń i kursów.
Aplikacje proszę kierować na adres: rekrutacja@amwinvest.pl w temacie wpisując nazwę stanowiska.
Koniecznie prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest AMW INVEST Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-001), Al. Jerozolimskie 97 (KRS 000003772)., telefon: +48 22 355 29 90, adres email: rekrutacja@amwinvest.pl Więcej informacji pod adresem: http://www.amwinvest.pl/rodo/klauzula-informacyjna/